GYIK

1.  Hogyan zajlik egy személyes konzultáció? 

Amennyiben nem telefonon veszi fel velünk a kapcsolatot, hanem emailen vagy űrlapon keresztül, úgy 24 órán belül felkeressünk Önt, személyes találkozó egyeztetése céljából. A konzultáció során megfogalmazásra kerülnek a megbízói igények, áttekintésre kerül azok realitása. Bemutatásra kerül a cég működése, gazdálkodása, a további együttműködés optimális keretei.  

2. Hogyan működik a szerződéskötési folyamat?  

Amennyiben a megbízó a közös munka mellett dönt, úgy megküldésre kerül a részére egy megbízási szerződéstervezet. Ennek elfogadása, módosítása esetén következik a szerződéskötés időpontjának és helyszínének egyeztetése, majd végül a dokumentum aláírása.

3. Mennyibe kerülnek az egyes szolgáltatások? 

Ügyfeleink a szolgáltatásainkat az alábbi feltételekkel tudják igénybe venni:

i) Meglévő hitelek/folyószámla-hitelek hosszabbítása
A folyószámla-hitelek évenkénti meghosszabbítása több csapdát rejt önmagában, mint amit elsőre el tudnánk képzelni. Egy nem időben elindított hosszabbítás akár a cég megszűnéséhez is vezethet! Éppen ezért ezt a folyamatot átvállaljuk ügyfeleinktől, legyen szó csak ellenőrzési/koordinálási/javítási szerepkörről (cégen belül rendelkeznek apparátussal (könyvelő, pénzügyes stb.) vagy teljes körű kivitelezési, összeállítási és folyósítási szolgáltatásról (ügyféligényhez idomulva).

Ebben az esetben a megbízási díjazás mértéke: 20.000,- Ft + ÁFA/óra

ii) Új hiteligénylés
Az új hiteligénylési folyamatot átölelő megbízási díj a tényleges finanszírozás összegének 1-3%-a (függ a hitel összegétől, típusától, futamidejétől, ügylet bonyolultságától).

Minimum díj:
- az éves lejáratú hitelek esetén 200.000,- Ft + ÁFA
- éven túli lejáratú finanszírozás esetén 400.000,- Ft + ÁFA

Visszatérő ügyfeleink kedvezményes kondíciókban részesülnek. 

4. Mikor kell fizetni a szolgáltatásért?

Az első konzultáció minden esetben DÍJMENTES.

i) óradíjas konstrukcióban tárgyhónapot követő hó 10. napjáig szükséges a megbízási díjat kiegyenlíteni, ami a tárgyhónapot követő 5. napig - tételes idő- és feladat elszámolás mellett - megküldésre kerül ügyfél részére.

ii) új hiteligénylés esetén a megbízási díj megfizetése két részletben esedékes:
- a megbízási díj 1/3-a (min. 100.000,- Ft + ÁFA) a megbízási szerződés aláírását követő 8 napon belül, míg
- a fennmaradó megbízási díj (2/3-a) a finanszírozó általi jóváhagyást követő 8 napon belül szükség megfizetni.

A bonyolult, időben elhúzódó projekteknél egyedi megállapodás szerint történik a tanácsadási díj fizetésének ütemezése.

5. Hogyan néz ki a gyakorlatban a közös munka? 

A megbízási szerződés megkötése után bekérésre kerülnek azok a dokumentumok és információk, amelyek szükségesek a hiteligénylés/hitelhosszabbítás elindításához. Az együttműködés keretein belül a cég átvilágításra kerül, majd elkészítésre kerülnek a hiteligényléshez/hitelkiváltáshoz szükséges dokumentumok, hitelezői tájékoztatók. Ezután vállaljuk a megfelelő hitelintézet kiválasztását (kvázi tendereztetését), majd pedig a hiteligénylés teljes menedzselését egészen a folyósításig. hitelhosszabbítás esetében kezdeményezzük a meglévő finanszírozóval való kapcsolatfelvételt az időben történő hosszabbítás végett.

Az óradíjas konstrukcióban minden esetben tételes kimutatást küldünk az ügyfélnek az elvégzett feladatokról és azok időráfordításáról.

Készítsd el weboldaladat ingyen!